Bukti Saintifik Aura Manusia

Adakah Aura Manusia benar?

Mengikut sains, tubuh manusia terdiri daripada tenaga bergetar pada kadar tertentu. Tenaga getaran ini menghasilkan medan magnet di sekeliling badan. Semua proses tubuh kita seperti pernafasan, pencernaan, saraf dan peredaran darah dan lain-lain merangkumi satu siri reaksi elektrokimia. Bidang tenaga magnetik dan elektrik ini berinteraksi untuk membentuk apa yang kini dikenali sebagai “Bidang Bio-Energetik”. Bidang bio-energetik ini dikenali sebagai ‘Aura’ dan ia mengelilingi sekitar 4 kaki hingga 5 kaki dari kawasan di sekeliling tubuh manusia. Ini ‘Aura’ berinteraksi dengan daya alam sekitar untuk mewujudkan keseimbangan tenaga dalam tubuh kita yang sangat penting untuk fungsi normalnya. Dipercayai bahawa bukan sahaja manusia, semua tumbuhan, binatang dan benda mati yang lain mempunyai ‘aura’. Aura mempunyai warna utama, seperti pelangi. Warna dan saiz aura berbeza-beza bergantung kepada kesihatan emosi dan fizikal seseorang. Sebagai contoh, mereka yang mempunyai pemikiran yang positif dan positif mempunyai aura yang lebih luas dan lebih cerah manakala mereka yang mempunyai pemikiran yang sedih dan negatif mempunyai lebih kecil dan pudar / aura hitam. Di dalam tubuh manusia terdapat titik-titik penumpuan tenaga di mana tenaga dari Alam Semesta dan tubuh kita bertemu dan mengedarkan tenaga kepada pelbagai bahagian tubuh. Tenaga diagihkan melalui saluran yang membentuk ‘Sistem Meridian’. Terdapat 7 Chakras utama dan 122 Chakra kecil di luar badan. Mana-mana gangguan dalam fungsi normal Chakra dan Sistem Meridian memberi kesan kepada Aura di sekeliling badan kita. Dalam istilah perubatan ini, manifestasi sebagai penyakit fizikal dan penyakit seperti kanser, kencing manis dan tekanan darah tinggi dan lain-lain atau gangguan psikologi dan mental seperti depresi, skizofrenia dan ketidakstabilan. Adakah anda tertanya-tanya betapa bermanfaatnya ia akan tahu bahawa jentera batin kami tidak berfungsi dengan baik sebelum masalah menjadi bersifat rumit dalam bentuk gejala? Kita boleh segera memulakan proses penyembuhan sebelum penyakit menyebar akarnya.

Segala-galanya di Semesta nampaknya hanya getaran. Setiap atom, setiap bahagian atom, setiap elektron, setiap “partikel” asas, bahkan pemikiran dan kesedaran kita hanyalah getaran. Oleh itu, kita boleh menentukan Aura sebagai tindak balas getaran elektro-fotonik objek kepada beberapa pengujaan luar (contohnya cahaya ambien misalnya). Aura di sekeliling manusia sebahagiannya terdiri daripada radiasi EM (elektromagnetik), merangkumi gelombang mikro, inframerah (IR) hingga cahaya UV. Aura terdiri daripada pelbagai jenis tenaga yang memperlihatkan dirinya di atas dan di luar permukaan kulit. Aura adalah interaksi tenaga yang sangat halus dan mengelilingi tubuh manusia untuk jarak jauh. Tubuh manusia (sesungguhnya, setiap makhluk hidup yang kini dikenali) berfungsi pada sistem tenaga elektro-kimia. Ini bermakna, sebagai tambahan kepada sistem vaskular / otot kimia, anda juga mempunyai sistem saraf yang dikendalikan secara elektrik. Sistem elektrik ini dikawal oleh bahan kimia yang dipanggil neurotransmitter. Anda sudah tahu bahawa electroencephalograms (E.E.G.) digunakan untuk menentukan sama ada otak berfungsi dengan baik. Anda juga tahu bahawa pengukuran elektrik dalam otak ini diambil dari jauh, dari atau berhampiran dengan kulit, tidak langsung dari otak itu sendiri. Dengan kata lain, doktor membaca medan elektromagnet yang digunakan oleh otak menggunakan alat elektrik dan elektronik buatan manusia walaupun alat ini adalah mentah dan tidak berkesan berbanding dengan tubuh manusia protoplasmik dan elektro-kimia.

Pakaian Tenaga Anda …. Seperti yang dikatakan oleh Sains

Medan elektro-magnet ini sama persis dengan medan elektromagnetik di sekeliling talian kuasa voltan tinggi. ia adalah nyata dan diukur melalui aura elektromagnet badan anda mengeluarkan. Walaupun output elektrik anda jauh lebih rendah daripada nuke tempatan, aura elektromagnetik luar biasa besar untuk denyutan elektrik kecil seperti. Ini disebabkan oleh ketahanan dalam talian penghantaran. Rintangan yang lebih besar dalam talian, semakin kuat aura elektrik. Dan, semakin lambat isyarat bergerak. Superconductors akan menghantar elektrik pada kelajuan cahaya (hampir) dengan hampir tiada saliran tenaga yang rintangan talian diterjemahkan ke aura elektrik. Lebih konduktif garis elektrik, kehilangan kuasa yang kurang, elektrik yang lebih cepat dihantar, dan lebih kecil medan elektromagnet aura. Tubuh manusia, bagaimanapun, tidak menghantar isyarat elektrik di mana-mana dekat dengan kelajuan cahaya (kira-kira 186,000 batu sesaat). Serat saraf terbesar dan paling tebal mengendalikan elektrik sehingga 500 kaki / saat manakala elektrik kelakuan nipis hanya kira-kira tiga kaki / saat. Rintangan tinggi dan reka bentuk khas sistem bio-elektro-kimia ini menghasilkan medan elektromagnetik yang besar berhubung dengan caj elektrik kecil yang digunakan. Aura elektromagnet ini wujud di seluruh badan di mana serabut saraf ada. Sistem bio-elektrik ini tidak seperti saluran penghantaran kuasa tetapi lebih seperti garis telegraf. Badan menghantar impuls pendek melalui gentian saraf ini. Denyut elektrik kecil ini, kira-kira satu seribu lama, berlaku secara berterusan. Walaupun berehat, otak anda menghantar pulsa elektrik sekurang-kurangnya sekali setiap saat ke seluruh badan dan akan menghantar (dan menerima) sehingga 60 pulsa sesaat semasa aktiviti.

Sains Mengukur Bidang Tenaga Manusia

Sepanjang sistem saraf anda adalah persimpangan, yang dipanggil “Nodes of Ranvier”, dinamakan selepas ahli sains yang menemui mereka. Demi kegunaan dan masa depan penggunaan pelajaran, mari memanggil Nodes Ranvier “Tsubos”. Setiap daripada Tsubos ini mewujudkan aura yang lebih sengit sama dengan peningkatan aura elektrik di sekeliling jambatan kuasa. Anda ingat ini, anda boleh mendengar mereka retak pada hari yang lembap. Sebenarnya, sesetengah talian penghantaran elektrik yang tinggi menyingkirkan seperti aura yang sengit yang dapat anda lihat pada malam yang lembab, terutama di sekitar persimpangan. Dengan cara yang sama, anda dapat melihat aura ini di sekeliling seseorang apabila keadaannya betul. Anda juga boleh mengukur aura ini seperti jurutera mengukur medan elektromagnet bagi talian penghantaran. Talian elektrik yang membawa kuasa ke perkakas di rumah anda amat berbeza dengan frekuensi dan kekuatan. Pada banyak persimpangan, elektrik diubah dan “melangkah” ke atas atau ke bawah, berubah menjadi 240 volt, 120 volt, atau voltan lain untuk kegunaan komersil. Tubuh juga menghantar isyarat elektrik yang berbeza-beza frekuensi dan kekuatan. Kerana tubuh adalah sistem biologi, isyarat elektrik akan bervariasi dengan aktiviti dan kesihatan badan / minda. Sistem bio-elektrik ini mempunyai kelebihan terhadap sistem elektrik logam (dan beberapa keburukan). Keuntungan yang besar ialah sistem biologi boleh membaiki dirinya sendiri. Satu lagi kelebihannya adalah bahawa ia tidak perlu dikeluarkan untuk diperbaiki. Sudah tentu, ia adalah perlahan dan tidak cekap, mengeluarkan banyak tenaga buangan dalam bentuk aura elektromagnetik, tetapi, selalu ada yang baik dengan yang buruk. Elektrik dipancarkan oleh elektron. SELALU! Tidak kira apa sistem, elektrik disalurkan oleh elektron. Elektron datang dalam dua perisa, putaran kiri dan putaran kanan.

Ini adalah dari fizik kuantum tetapi jangan ambil kursus di universiti tempatan anda tanpa banyak penyediaan. Elektrik yang anda dapatkan di rumah adalah gabungan elektron spin kiri dan kanan dalam jisim homogen. Sistem biologi dapat membezakan antara aura elektrik yang sedikit berbeza dari elektron spin kiri dan kanan dan secara sengaja menggunakannya untuk isyarat tertentu. Ini sedikit mengubah watak medan elektromagnet apabila arusnya kebanyakannya ditinggalkan berputar yang bertentangan dengan kebanyakan putaran kanan. Otak mengendalikan kebanyakan membuat keputusan untuk badan tetapi tidak semua. Agak serupa dengan dinosaur, kita mempunyai sejenis otak di belakang kita, ruang tulang belakang. Oleh kerana sistem saraf kita sangat perlahan, kita telah mengamalkan kaedah menangani keadaan kecemasan di mana kelajuan tindak balas adalah penting. Banyak tindakan refleks ditangani oleh kumpulan neuron di dalam ruang tulang belakang kami, termasuk berjalan kaki. Neuron-neuron ini terletak di gubos Tsubos di lokasi-lokasi di saraf tulang belakang. Dengan cara itu, kita boleh bergerak walaupun sebelum kita “berfikir” tentang bahaya yang kita lalui.

Fizik Kuantum

Fizik kuantum telah membuktikan bahawa semuanya adalah tenaga. Undang-undang fizik empirikal menyatakan bahawa tenaga tidak dicipta atau dimusnahkan hanya boleh diubah. Anda bidang tenaga manusia adalah paparan yang menakjubkan tentang fakta saintifik ini dan banyak lagi. Anda bidang tenaga adalah sebahagian daripada segala yang pulses dan bergetar kehidupan. Otak menggunakan bahan kimia khas untuk menghasilkan elektrik. Kami melakukan perkara yang sama untuk kuasa bateri kami untuk autos, radio, mainan, dan lain-lain. Tubuh menggunakan bahan kimia ini secara meluas di otak, di setiap lokasi kawalan jauh tulang belakang, dan pada setiap Tsubo di seluruh badan. Bahan kimia ini dipanggil neurotransmitter. Terdapat pelbagai jenis neurotransmitter. Sesetengahnya menyebabkan isyarat elektrik terbakar, ada yang menghalang isyarat elektrik, ada yang mempercepatkan, memperlambat, mengubah kekerapan, menyimpan tenaga, dan sebagainya. Kelimpahan dan penggunaan neurotransmitter tertentu bergantung kepada keperluan, kesihatan, mood, makanan, dan banyak lagi. . Para neurotransmitter dan blok bangunan kimia untuknya disimpan terutamanya dalam ruang tulang belakang di mana pemancar yang sesuai dihantar ke otak atau badan apabila timbul keperluan. Ini boleh dilakukan dengan cepat di sepanjang sarung yang mengelilingi saraf dan boleh menjadi jauh lebih cepat sebagai tindak balas darurat daripada adrenalin yang agak perlahan. Sudah tentu, adrenalin bertahan lebih lama sehingga kedua-dua sistem berfungsi dengan baik. Apabila anda mengambil 10 atau 20 langkah pertama pada “tenaga saraf”, otak mempunyai masa untuk “berfikir” dan beritahu pankreas untuk membuang adrenalin …. Rapi, Huh! Oleh kerana penerbangan dari ketakutan adalah penyelamat utama individu, bekalan pemancar yang sangat besar dibawa pada asas ruang tulang belakang. Kawasan simpanan lain termasuk setiap Tsubo yang menerima, menghantar, dan mengeluarkan neurotransmitter.

Bidang Bio-elektromagnet di sekeliling badan anda

Bagi tujuan penyelidikan sains peringkat universiti, anggapan kewujudan Aura dapat berdasarkan prinsip bahawa semua aktivitas mental melibatkan pertukaran informasi tenaga elektrostatik atau elektromagnetik. Walaupun ahli teori perubatan cenderung untuk membantah bahawa aktiviti mental adalah semata-mata kimia, kerana neurotransmitter kimia yang terlibat, hakikatnya adalah bahawa neurotransmiter hanya dibuat apabila impuls elektrik mendorong voltan dalam neuron yang melebihi ambang tembakan saraf itu. Di samping itu, teknologi EEG (electroencephalogram) menunjukkan bahawa aktiviti mental dapat dianalisis dengan berkesan dan dipantau sepenuhnya oleh prinsip elektromagnetik. Dalam kejuruteraan elektrik, adalah prinsip yang ditubuhkan bahawa semua arus elektrik yang bergerak melalui dawai menghasilkan medan elektromagnetik di sekeliling. Oleh itu, apabila tenaga psikologi dan emosi kami dihantar ke seluruh badan sebagai impuls elektrik di sepanjang laluan biologi (saraf) dan tenaga (meridian), transmisi ini menyebabkan medan elektromagnet memancarkan di luar tubuh. Dengan proses ini, ciri-ciri ketara (kekerapan, bentuk gelombang, dan lain-lain) tenaga medan elektrik yang menyala adalah ciri-ciri aktiviti mental yang menghasilkannya, kerana banyak penyelidikan dalam bidang ini telah diturunkan.

Pakaian Tenaga Anda …. Seperti yang dikatakan oleh Sains

Malah, walaupun pergerakan semata-mata atom akan menghasilkan medan elektromagnetik yang boleh diukur. Ini paling jelas diperhatikan dalam hal radioisotop yang dikenakan, tetapi atom dan molekul neutral juga akan mengeluarkan medan melalui gerakan valensi zarah substruktur yang dikenakan. Seperti yang terbukti oleh eksperimen teknologi Rusia Tesla pada tahun 1950-an, fenomena ini menyebabkan organisme prokariotik menghasilkan medan elektromagnet luar, yang terdiri daripada radiasi gabungan dari berjuta-juta molekul dalam tubuh biologi. Ramai penyelidik dalam bidang ini percaya bahawa organisma biologi yang kompleks seperti manusia juga menghasilkan frekuensi elektroda dengan cara yang sama, kecuali sebagai tambahan kepada sumbangan atom dan molekul, sistem saraf dan tenaga meridian memainkan peranan penting. Sinus saraf dan saraf membawa arus elektrik setinggi 55 millivolts (mV) untuk pembakaran neuron, dan kadang-kadang sebanyak 3 volt untuk impuls motor (untuk menggerakkan otot), yang memancarkan medan elektrik yang lebih besar mengikut fizik elektrofield. Semua bidang radiasi, dikelaskan sebagai bioenergi, adalah intipati dan takrif yang sangat nyata dari Aura manusia. Ramai saintis dan doktor sangat tertarik dengan tuntutan ahli sains metafizik bahawa maklumat tenaga Aura dapat digunakan untuk menganalisis keadaan psikologi dan emosi pesakit secara tepat. Tuntutan ini lebih difahami dan disokong dengan baik dengan membincangkan beberapa hubungan kausal yang nyata. Para saintis dan penyelidik yang berunding di ITEM, sambil memproses sembilan tahun penyelidikan berasaskan kejuruteraan elektrik, mendapati bahawa emosi itu sendiri adalah reaksi tenaga kepada persepsi. Pertama, seseorang mempunyai persepsi psikologi terhadap diri sendiri dan persekitaran seseorang. Persepsi ini, sebagai proses mental, mendorong impuls elektrik ciri dalam otak, yang ditransmisikan ke saraf parasympatetik yang berkaitan atau kelenjar endokrin. Sebagai contoh, persepsi tentang ketakutan menghasilkan impuls elektrik tertentu di otak yang menghantar impuls saraf elektrik untuk merangsang kelenjar adrenal. Oleh kerana otak tersambung secara neurologis ke seluruh tubuh manusia, impuls elektrik ini boleh bergerak ke seluruh sistem saraf pusat, bersimpati dan parasympatetik, mewujudkan medan elektrik ciri.

Adakah Kirlian Photography berguna untuk Baca Aura

Penyelidikan kini mencadangkan bahawa tahap tertentu bidang bioelektrik Aura adalah ciri status fizikal organisma biologi. Aktiviti biologi seperti respons autonomi memulakan perubahan selular dan elektrokimia, dengan itu mewujudkan persekitaran termodinamik yang menggalakkan penukaran tenaga kinetik metabolik ke dalam tenaga elektromagnetik. Dalam proses ini, “kompleks” bioenergi setempat untuk membentuk medan dinamik yang membezakan mengikut maklumat neurologi yang merangsangnya. Oleh kerana kulit tidak ada halangan untuk tenaga elektromagnetik, bidang bioenergi boleh dan tidak memancar di luar organisma untuk menjadi apa yang kita sebut Aura. Menurut biofisika di atas, maklumat mengenai status “kesihatan” organisma kompleks boleh didapati dari penyelarasan tenaga sub-selular, sama seperti dalam organisma prokariotik. Mana-mana penurunan dalam homeostasis, termasuk jangkitan parasit, mutasi genetik, penyempitan arteri, dan lain-lain, akan menghasilkan pengubahsuaian yang sama dalam medan bioelektrik. melihat Aura dan menafsirkan warna-warnanya telah menjadi tumpuan metafizik popular selama berabad-abad, dan “warna apa yang saya Aura?” adalah permainan yang sangat popular di kalangan metafizikal dan rohani. Walau bagaimanapun, kebanyakan orang “melihat” warna yang tidak sepadan dengan warna kekerapan objektif Aura sebenar. Ini kerana mereka membuat persaingan psikologi antara “perasaan” tenaga Aura, dan warna “terasa” seperti intuitif.

Dari Kirlian ke Coggins

Warna yang berkaitan kemudiannya diinduksi secara magnetik ke pusat visual otak, jadi orang itu “melihat” warna itu ketika melihat bahagian Aura itu. Akibat fenomena psikologi yang sama ini, kebanyakan sastera mengenai warna Auras dan Aura adalah subyektif kepada psikologi para pengarang, dan makna-makna yang dikatakan dari warna-warna hampir sepenuhnya sewenang-wenangnya. Walau apa pun batasan manusia seperti itu, kajian saintifik yang sesuai dengan frekuensi Aura elektrofiletik, dan frekuensi warna yang sesuai dengan frekuensi Aura, dapat mengungkapkan informasi objektif dan tepat mengenai warna Aura dan tafsirannya. Lebih-lebih lagi, mungkin untuk memancarkan warna Aura secara objektif, dengan menyalurkan kekerapan bioenergy sebenar terus ke korteks visual otak. Amalan teknikal otak kendiri ini boleh dicapai dengan latihan dan latihan, menggunakan objek dan analisis saintifik yang objektif untuk keadaan mental, emosi dan kesihatan memerlukan pemahaman teknikal tentang ciri-ciri elektromagnetik dari pelbagai keadaan psikologi dan biologi, melalui kajian kes. Dengan pemetaan medan elektromagnetik di sekeliling tubuh manusia, kita mempunyai titik permulaan objektif yang ketara kepada analisis klinikal sedemikian. Aura sangat dicirikan dan dipengaruhi oleh keadaan emosi dan fizikal seseorang, homeostasis biologi atau ketidakseimbangan kehidupan tumbuhan, atau tenaga molekul yang wujud dan mengelilingi objek. Ini menjadikan pembacaan Auras alat yang sangat berguna dan berkuasa untuk analisis metafisis dan klinikal manusia, haiwan, tumbuhan dan objek.

Apa aura yang terdiri daripada?

Tenaga metafizik terdiri daripada tenaga elektrik elektrofield yang halus yang membawa maklumat. Oleh kerana kekerapan medan elektromagnet dan maklumat tenaga halus mendedahkan jenis dan fungsi tenaga sedemikian, semua tenaga metafizik dapat dikenal pasti dengan kekerapannya. Oleh kerana warna ditakrifkan sebagai kekerapan, dan Aura hanyalah radiasi elektromagnetik frekuensi yang pelbagai, Aura dapat dianalisis secara berkesan dengan mengenal pasti warna-warna di mana bahagian Aura. Kekerapan warna cahaya di mana Aura terdiri terlalu tinggi untuk dilihat oleh mata kasar dalam kebanyakan kes. Walau bagaimanapun, pengamal terlatih boleh belajar untuk merasakan frekuensi ini secara semulajadi, dengan mengaktifkan Badan Pineal dan menyesuaikan gelombang otak mereka kepada frekuensi yang lebih tinggi di mana Aura terdiri. Kebanyakan psikik dan pengamal metafizikal cenderung melihat Aura dalam enam warna asas: merah, oren, kuning, hijau, biru, dan ungu. Walaupun Aura itu sendiri terdiri daripada frekuensi yang lebih tinggi daripada yang terdapat dalam spektrum cahaya yang kelihatan, tenaga elektromagnetik di Aura mempunyai frekuensi rendah dan subharmonik yang menyerupai frekuensi setiap warna spektrum cahaya yang kelihatan. Oleh itu, walaupun Auras tidak dapat dilihat dengan mata kasar, otak dapat melihat tenaga dalam resonans dengan warna-warna tertentu, dan dengan itu membentuk imej kuasi visual (mental) untuk melihat warna-warna tersebut. Ia adalah dengan cara ini bahawa manusia kadang-kadang melihat Aura, dan boleh menganalisis warna-warna yang berbeza. Kekerapan ini biasanya berada dalam lingkungan 100 hingga 800 MHz (walaupun kadang-kadang lebih tinggi atau lebih rendah daripada julat umum ini), dan secara umumnya wujud dalam julat antara dan dalam gelombang TV dan FM dan gelombang mikro yang sederhana dan kuat.

Tujuh Tubuh Halus : Energi Tubuh Subtle (Halus)

Badan Aura tertinggi adalah Tubuh Sebab, yang secara tradisinya digambarkan sebagai “diri yang lebih tinggi” rohani kita yang berkaitan dengan identiti peribadi kita yang paling mendalam. Sains metafizik semasa menggambarkan Tubuh Sebab sebagai bahagian langsung frekuensi tinggi tenaga halus universal yang diberikan kesedaran individu dan manifes sebagai entiti yang boleh wujud dalam dunia fizikal perkara. Secara tradisinya dipanggil jiwa, atau jiwa, Tubuh Sebab adalah medan tenaga halus utama yang terdiri daripada makhluk metafizik kita, dan mengandungi kesedaran yang mendalam kita. Badan Penyebab boleh dikesan pada kira-kira 24 inci di atas kepala dan bahu dan seterusnya. Tahap yang dapat dikenal pasti seterusnya dipanggil Badan Ethereal, yang berkaitan dengan zarah kuantum pra-perkara yang diwarnai dan dipengaruhi oleh tenaga-tenaga tenaga elektrik Sebab Penyebab. Tubuh ini juga mengandungi cetakan dari semua tenaga dan sifat-sifat temporal yang kita perolehi ketika dijelmakan, dan yang membentuk keperibadian kita. Mengikut teori-teori purba penjelmaan semula, tenaga-tenaga yang dicantumkan ini kemudiannya boleh dimasukkan ke dalam Tubuh Sebab-sebab asas jika ia akan berguna untuk inkarnasi berpotensi berturut-turut. Badan Ethereal mencerminkan identiti kami, dan terdiri daripada purata purata tenaga yang lebih stabil. Secara umum, Badan Ethereal dapat dikesan 18 hingga 24 inci dari badan fizikal. Oleh kerana jarak dari badan fizikal, tahap Aura memainkan peranan penting dalam bagaimana kita berinteraksi dengan orang lain, kerana ia berhubungan dengan badan tenaga ethere yang lain, dan mengambil bahagian dalam pertukaran maklumat tenaga bersama, kedua-duanya memproyeksikan dan menerima tenaga.Halus

Apa yang dikatakan Sains tentang Aura

Sesetengah penyelidik dalam bidang sains tenagainformatik percaya bahawa Sebab-sebab dan Badan-badan Ethereal “menyebabkan” badan fizikal untuk dimanifestasikan dalam ruang dan masa. Mereka percaya ia adalah “pelan tindakan” untuk badan fizikal, yang mengandungi arahan kepada molekul DNA fizikal untuk menunjukkan. Namun penyelidikan dan penyiasatan itu berada di luar skop Manual ini. Ketiga, dan paling jelas dapat dikenal pasti, dari empat Badan Aura asas disebut Badan Emosi. Ini adalah tahap yang paling berguna untuk tafsiran saintifik dan analisis, kerana ia sangat dicirikan oleh keadaan emosi dan psikologi subjek. Pada amnya, Badan Emosi dapat dikesan dari 4 hingga 18 inci dari badan fizikal. Oleh kerana kekayaan maklumat psikologi yang boleh diperolehi dari tahap Aura ini dan digunakan untuk menghasilkan profil psikopresia yang menyeluruh, ia secara kerap dirujuk sebagai “Psikologi Tahap”. Tahap Kesihatan Aura, yang merupakan keempat dan paling nyata dari Badan Aura, pada dasarnya merupakan tenaga halus yang memancar dari badan fizikal. Bahagian yang paling semulajadi dari Aura ini adalah bidang bioenergi yang berasal dari fungsi biologi selular, neurologi, dan lain-lain biologi badan fizikal. Tahap Kesihatan dengan itu mendedahkan keadaan fizikal subjek, menunjukkan gangguan dan corak yang berkaitan dengan penyakit atau keadaan biologi yang lain. Secara umumnya, Tahap Kesihatan boleh dikesan kira-kira 0 hingga 4 inci dari badan fizikal.

Apa yang dikatakan Sains tentang Aura

Chakra, atau emisiasi bioenergi dari kawasan sekitar beberapa titik di sepanjang tulang belakang, sentiasa dianggap sebahagian daripada Badan Emosi, walaupun dibaca di peringkat Kesihatan Aura, kerana mereka menembusi semua peringkat Aura. Seperti yang ditubuhkan oleh perkembangan abad ke-20 dalam sains akademik Bioenergyinformatics, saluran tenaga yang dipanggil Chakras berkaitan secara langsung dengan sistem endokrin fizikal. Oleh itu, jika analisis Tahap Kesihatan diperlukan, seseorang mungkin menganggap bahawa gangguan atau ketidakseimbangan dalam Chakra adalah berkaitan dengan kerosakan pada kelenjar endokrin (iaitu, lebih atau kurang pengertian kelenjar). Diambil bersama, Chakras secara tradisinya dianggap sebagai “sistem saraf” badan metafizikal, kerana ia adalah melalui mereka bahawa tenaga hidup diterima, diproses, dan dihantar, dan melalui mereka badan, fikiran, dan semangat dikaitkan bersama menjadi satu holistik sistem. Konsep tradisional ini nampaknya disahkan sebahagiannya, kerana kelenjar tertentu sistem endokrin tubuh manusia diaktifkan oleh frekuensi bioenergy yang mereka sesuai. Hasil daripada kepekaan dan respons langsung sistem endokrin kepada ciri-ciri psikologi dan mental, peristiwa dan tindak balas, pembacaan Aura pada titik Chakra telah terbukti untuk mendedahkan maklumat yang boleh dipercayai dan mendalam tentang banyak aspek keadaan mental, emosi dan psikologi seseorang, serta beberapa proses pemikiran.

Apa yang dikatakan Sains tentang Aura

Penyelidikan semasa dalam psikologi dan psikobiologi menyokong bahawa kelenjar endokrin berkelakuan secara langsung terhadap semua peristiwa mental, dan dengan itu menandakan keadaan mental dan psikologi seseorang. Tenaga yang berbeza Aura adalah berbeza Orang yang berbeza Semuanya berbeza Kerana, untuk melakukan jenis kerja tertentu, anda memerlukan jenis aura tertentu Aura hanya penunjuk Aura bukan perkara sebenar Jangan cuba lihat auras orang Aura adalah pinggiran orang Lihat sedikit lagi pada inti makhluk daripada melihat ke permukaan Permukaan adalah untuk doktor kerana mereka ingin membetulkan bahagian fizikal yang mungkin salah Permukaan tidak boleh . kepentingan seorang pencari rohani. Faktor yang menghubungkan antara Badan anda (keadaan fizikal) dan Aura (keadaan Tenaga) adalah PERINGKAT anda. Pikiran anda mempunyai keupayaan yang luar biasa untuk menukar fikiran anda menjadi tenaga. Tenaga ini diambil oleh aura anda dan mencipta Tenaga Sendiri. Semasa membuat tenaga anda sendiri, tenaga-tenaga yang ditukarkan ini disusun dalam medan magnet (AURA) mengikut sifat positif dan negatif mereka. Ini bermakna AURA anda adalah campuran tenaga positif dan negatif yang dihantar dari proses pemikiran anda. Oleh itu, apabila terdapat pemikiran dalam fikiran anda, tenaga dicipta dan tidak anda fikir ia adalah proses yang berterusan? Tenaga Positif dan Negatif anda bergabung mengikut sifatnya untuk membentuk kekuatan AURA. Kekuatan AURA boleh sama ada di sisi positif atau negatif bergantung kepada majoriti. Menurut apa yang saya tahu, tenaga positif sentiasa bergerak ke depan, yang bermaksud ke arah tenaga sejagat. Aura asas anda adalah watak asas anda. Yang dihantar dari reaksi dan tabiat spontan anda. Anda boleh menukar Aura anda pada bila-bila masa dengan memberi perhatian khusus kepada pemikiran anda. Ia adalah pemikiran berterusan tentang subjek tertentu yang menjadikannya terbukti dalam AURA. Ia bukan perkataan yang dikatakan atau tindakan yang dilakukan yang mewujudkan Aura, tetapi pemikiran di belakangnya. Kita tidak perlu sentiasa berfikiran mulia untuk mewujudkan Aura positif. Pemikiran gembira berterusan yang tulen adalah cukup untuk mewujudkan Aura yang bahagia (positif) di sekeliling anda. Dan ini semua yang kita perlukan hari ini. Untuk memberikan sifat positif ini kepada AURA kita tidak perlu bertujuan untuk mencapai tahap positif yang tinggi; kita hanya perlu memasuki zon positif. Mari kita mempunyai aura positif yang mudah di sekeliling kita. Dan kemudian lihat dan pengalaman semasa anda bergerak, bagaimana ia menarik dan membawa anda ke orang istimewa, situasi dan persekitaran. Aura adalah subjek mudah untuk belajar dan mata pelajaran yang luas kepada Guru. Mengamalkan sifat positif kepada aura kami adalah langkah pertama menuju kehidupan yang bahagia.

Leave a Comment